Het binden van klanten met de juiste content

Als ondernemer willen we allemaal leads genereren, onze klanten vasthouden, nieuwe klanten binnen halen, meer verkopen en als het even kan ook onze naamsbekendheid vergroten. Zomaar een paar voorbeelden waar we ons bijna dagelijks mee bezighouden. In de huidige economie is dat niet altijd even makkelijk. Het gebruiken van alleen onze ‘oude’ marketingtechnieken voldoet niet meer. We moeten mee met de tijd, met onze klanten. Ons aanbod afstemmen op de huidige behoeften, waarde creëren voor de klant. Of onze klanten nu bedrijven zijn of consumenten, dat doet hier niet ter zake. Daar waar zij zijn moeten wij zijn, op het juiste moment, met de juiste boodschap. Zonder dat is het nagenoeg onmogelijk een innige relatie met ze op te bouwen.

Dit betekent dat we meer en meer onze focus gaan leggen op online. Want daar zijn de sociale netwerken waar onze klanten zich in bewegen. Als bedrijf wilt u onderdeel worden van die netwerken, begrijpen wat uw klanten beweegt, waar ze wakker van liggen, wat ze raakt, wat voor hen waarde heeft. Daar kunt u als ondernemer uw ‘oplossing’ voor creëren.

Als ondernemer zult u dus moeten ‘uitzoeken’ wat specifiek voor uw klant van waarde is. Als u dat eenmaal weet, kunt u gericht content gaan maken.

Dat zoiets makkelijker gezegd is dan gedaan, begrijp ik. Maar ik kan u daar bij helpen. Hoe dan? Door een aantal praktische abonnementen aan te bieden op het gebied van nieuwsbrieven en social media.

Wilt u meer dan een praktisch abonnement?

Dat kan, ik help u graag om uw bedrijf verder te laten groeien door slimmer gebruik te maken van internet en social media. 

Neem vrijblijvend contact met me op en we maken een afspraak om samen te kijken waar voor uw specifieke bedrijf de kansen en mogelijkheden liggen!